Kirjautuminen järjestelmään hoidetaan muutamalla klikkauksella mobiilissa tai työasemalla. Tervetulotekstin voi kustomoida haluamallaan tavalla, esimerkiksi “Hei, aloitetaanko työt?”. Työtuntien täytyttyä voidaan työntekijälle lähettää SMS-muistutus: “Joko olisi aika lopettaa työt?”. Ylityötunnit voi suodaan suoraan kerätä “plussaksi”, “Kikyksi” tai ylityöksi.
Kun työaika päivittyy suoraan järjestelmään, ei kuun lopussa tarvitse käyttää aikaa tuntien kirjaamiseen ja lähettämiseen. Tiedot voidaan lukea suoraan järjestelmästä tai ladata Excel- ja CSV-muodossa. Esimiehet voivat muokata oman tiiminsä tapahtumia jälkikäteen. Myös sairaslomat ja muut henkilökohtaiset menot ovat helposti lisättävissä töihin paluun jälkeen.
Cuuman työajanseuranta soveltuu eri kokoisille yrityksille, toimialasta riiipumatta. Käyttöönotossa huomioidaan käyttäjätyypit, käyttäjien määrä ja erilaiset TES-luokat.
Tarja Hartikainen
Asiakaspalvelupäällikkö
Verkkokauppa.com
Kimmo Laine
Liiketoimintajohtaja
PakuOvelle.com
Kuinka paljon yksi asiakaspalvelukohtaaminen yrityksellenne maksaa? Entä miten vastaamatta jääneet puhelut vaikuttavat liikevaihtoonne? Kuinka paljon työkalujen vaihto tehostaisi asiakaspalvelijan työtä, ja monta uutta rekrytointia voisitte jättää tällöin tekemättä?
Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.
Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.
Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen
Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.
Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.