image for Työajanseuranta

Työajanseuranta

Moderni työajanseuranta säästää sekä työntekijän että työantajan aikaa. Kirjaaminen on helppoa ja ylityökertymät päivittyvät automaattisesti.

Työntekijän paras kaveri

Kirjautuminen järjestelmään hoidetaan muutamalla klikkauksella mobiilissa tai työasemalla. Tervetulotekstin voi kustomoida haluamallaan tavalla, esimerkiksi “Hei, aloitetaanko työt?”. Työtuntien täytyttyä voidaan työntekijälle lähettää SMS-muistutus: “Joko olisi aika lopettaa työt?”. Ylityötunnit voi suodaan suoraan kerätä “plussaksi”, “Kikyksi” tai ylityöksi. 

Tiedot suoraan palkanlaskentaan

Kun työaika päivittyy suoraan järjestelmään, ei kuun lopussa tarvitse käyttää aikaa tuntien kirjaamiseen ja lähettämiseen. Tiedot voidaan lukea suoraan järjestelmästä tai ladata Excel- ja CSV-muodossa. Esimiehet voivat muokata oman tiiminsä tapahtumia jälkikäteen. Myös sairaslomat ja muut henkilökohtaiset menot ovat helposti lisättävissä töihin paluun jälkeen. 

Cuuman työajanseuranta soveltuu eri kokoisille yrityksille, toimialasta riiipumatta. Käyttöönotossa huomioidaan käyttäjätyypit, käyttäjien määrä ja erilaiset TES-luokat. 

Meille tärkeintä on tyytyväiset asiakkaat

Cuuma varmistaa, että sinulla ja kollegoillasi on käytettävissänne juuri tarpeitanne vastaava palvelukokonaisuus.

image of Tarja Hartikainen

Tarja Hartikainen

Asiakaspalvelupäällikkö

Verkkokauppa.com

Cuuma on säästänyt meiltä merkittävän määrän asiakaspalvelun aikaa

image of Kimmo Laine

Kimmo Laine

Liiketoimintajohtaja

PakuOvelle.com

Cuuman välineillä meillä on paljon parempi mahdollisuus palvella asiakkaita, kun kaikki tieto on yhdessä paikassa

Lisää tuotteita

Monikanavainen yhteydenpitoalusta

Asiakaspalvelun analyysi

Kuinka paljon yksi asiakaspalvelukohtaaminen yrityksellenne maksaa? Entä miten vastaamatta jääneet puhelut vaikuttavat liikevaihtoonne? Kuinka paljon työkalujen vaihto tehostaisi asiakaspalvelijan työtä, ja monta uutta rekrytointia voisitte jättää tällöin tekemättä?

Puhelinvaihde

Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.

Chat

Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.

Tyytyväisyyskyselyt

Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen

Some- ja mediaseuranta

Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.

Tiketöinti

Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.