image for Asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallinta

Paranna asiakastyytyväisyyttä näkemällä soittajan tiedot reaaliajassa.

Tehokkaampaa asiakaspalvelua

Pidä asiakkaan tiedot aina ajan tasalla. Cuuman avulla kaikkien kanavien keskustelut tallentuvat automaattisesti samalle asiakaskortille, jolloin keskustelu jatkuu saumattomasti aina siitä, mihin edellinen yhteydenotto jäi.

Asiakaspalvelija näkee jo puhelun aikana, onko soittajalla avoimia tikettejä, hoitamattomia soittopyyntöjä, onko hän jonottanut saamatta palvelua tai mistä asiasta hän on asioinut chatissa.

Puhelutallennukset mahdollistavat myös aiempien puheluiden kuuntelemisen. Aina ajantasainen asiakashistoria nopeuttaa palvelua, sillä asiakkaalta ei tarvitse kysellä jo kertaalleen annettuja tietoja.

Yhteystiedot kaikkien saataville

Käyttäjien yhteiseen puhelinluetteloon tallennat asiakkaiden puhelinnumerot, sähköposti- ja postiosoitteet sekä sijaiset helposti kaikkien saataville. Kontaktit voidaan jakaa yrityksiin (Tilit), henkilöihin (Yhteystiedot) tai potentiaalisiin asiakkaisiin (Liidit).

Cuuman asiakkuudenhallinta voidaan synkronoida yrityksesi CRM-, ERP- tai tiketöintijärjestelmän kanssa.

Meille tärkeintä on tyytyväiset asiakkaat

Cuuma varmistaa, että sinulla ja kollegoillasi on käytettävissänne juuri tarpeitanne vastaava palvelukokonaisuus.

image of Tarja Hartikainen

Tarja Hartikainen

Asiakaspalvelupäällikkö

Verkkokauppa.com

Cuuma on säästänyt meiltä merkittävän määrän asiakaspalvelun aikaa

image of Kimmo Laine

Kimmo Laine

Liiketoimintajohtaja

PakuOvelle.com

Cuuman välineillä meillä on paljon parempi mahdollisuus palvella asiakkaita, kun kaikki tieto on yhdessä paikassa

Lisää tuotteita

Monikanavainen yhteydenpitoalusta

Asiakaspalvelun analyysi

Kuinka paljon yksi asiakaspalvelukohtaaminen yrityksellenne maksaa? Entä miten vastaamatta jääneet puhelut vaikuttavat liikevaihtoonne? Kuinka paljon työkalujen vaihto tehostaisi asiakaspalvelijan työtä, ja monta uutta rekrytointia voisitte jättää tällöin tekemättä?

Puhelinvaihde

Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.

Chat

Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.

Tyytyväisyyskyselyt

Kehitä asiakaskokemusta keräämällä palautteita heti asioinnin jälkeen

Some- ja mediaseuranta

Osallistu ajankohtaiseen keskusteluun ja tehosta myyntiä ennakoivalla asiakaspalvelulla.

Tiketöinti

Tehosta palvelupyyntöjen käsittelyä ja mahdollista läpinäkyvä yhteistyö. Lyhyet vasteajat, parempi asiakaskokemus.