VoLTE ominaisuus Cuuman DNA liittymiin
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
September 6, 2022
Kotimainen Cuuma on moderni ja helposti skaalautuva asiakaspalveluratkaisu, johon organisaatio voi valita haluamansa tuotteet puhelinvaihteesta tiketöintiin, mediaseurantaan ja työajanseurantaan. Ratkaisu tehostaa etenkin monikanavaista asiakaspalvelua, sillä asiakaspalvelija näkee yhdellä vilkaisulla asiakkaan ostohistorian – huolimatta siitä, onko kyseessä verkkokauppa-, chat- tai vaikkapa myymäläasiointi. Automaatioilla tehostetaan taktisesti työtä edelleen ja parannetaan asiakaskokemusta.
Ratkaisua voidaan rikastaa valmiilla integraatioilla, joista tyypillisimpiä ovat esimerkiksi numerotiedustelu, kalenteri- sekä CRM-integraatiot. Räätälöityjen integraatioiden ohella valmiita kytköksissä on saatavilla Salesforcen, Microsoft Dynamics 365:n ja Hubspotin järjestelmiin. Nyt valikoimaan on lisätty myös suosittu SaaS-palvelu: Lime CRM. Cuuman toimitusjohtaja, Jani Hartikainen, kehuu Lime CRM:n monipuolisuutta.
“Lime CRM ei ole vain perinteinen asiakkuudenhallintajärjestelmä, vaan se tarjoaa tukea esimerkiksi sopimusten ja markkinointiautomaatioiden ja tapahtumakutsujen luontiin. Yhdessä Cuuma ja Lime CRM täydentävät toisiaan tarjoten hienon asiakaspalvelu- ja markkinointikokonaisuuden.”
Cuuman ja Lime CRM:n strategia on toisiaan muistuttava: tarjotaan asiakkaille heille aitoa lisäarvoa tuova ratkaisu, jossa ei ole mitään liian vähän tai liikaa. Myös skaalautuminen on yksi molempien teknologioiden selkeä kilpailuetu.
“Skaalautuvuus asiakaspalveluratkaisussa tarkoittaa sitä, että sen käyttöönotto on kannattavaa jo liiketoiminnan varhaisessa vaiheessa. Käyttäjiä ja tuotteita voi lisätä sitä mukaan, kun yritys kasvaa.”
Hartikainen muistuttaa, että ei ole kahta samanlaista yritystä, strategiaa tai asiakaspalveluyksikköä. Hyvillä tuotteilla voidaan rakentaa juuri sellainen kokonaisuus, joka auttaa tuottamaan ensiluokkaista palvelua ilman, että se on kömpelö ja ylimalkainen suhteessa käytössä oleviin resursseihin.
“Yritykset kasvavat ja kehittyvät jatkuvasti. On tärkeää valita sellaiset kumppanit, jotka ajatusmaailmallaan sekä tuoteportfoliollaan mahdollistavat jatkuvan kehityksen. Olisi enemmänkin huolestuttavaa, jos yritys kasvaa, mutta asiakaspalvelussa ei tapahtu mitään muutoksia viiteen vuoteen.”
Työkalujen käyttöönottovaiheessa on mietittävä, miten ne linkittyvät strategiaan. Liian massiivinen teknologia jää usein monelta osa-alueelta hyödyntämättä ja hidastaa päivittäistä työskentelyä. Toisaalta käytössä saattaa olla useita järjestelmiä, jolloin päällekkäisyyksiä syntyy ja asiakaspalvelijan aika menee tiedon etsimiseen, ei asiakkaan palveluun.
Lime Technologiesin maajohtaja Stefan Saxberg uskoo, että yhteistyö Cuuman kanssa mahdollistaa nykyasiakkaiden paremman palvelun sekä uusien kohderyhmien tavoittamisen.
“Yhdessä Cuuman kanssa voimme tarjota erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille kattavan palvelupaketin. Voimme tarjota nykyasiakkaillemme luontevia lisäpalveluita sekä houkutella uusia asiakkaita, jotka haluavat panostaa käyttäjäystävälliseen, yksinkertaiseen sekä tehokkaaseen asiakaspalveluun.”
Tutustu integraatioon >>
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa, sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, eikä ainoastaan kulueränä. Miten sitten kehittää asiakaspalvelua käytännössä?
November 6, 2023