VoLTE ominaisuus Cuuman DNA liittymiin
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
October 17, 2022
Tiedonsiirtoon liittyvien haasteiden aiheuttaja on joissakin puhelinmalleissa esiintyvä vika, jonka takia tiedonsiirto ei toimi oikein, kun puhelimen APN-osoitteeksi on asetettu jotain muuta kuin ”internet”. Ongelman korjaamiseksi riittää, että puhelimen APN-osoitteeksi asetetaan puhelimen asetuksista ”internet”. Puhelin kannattaa käynnistää uudelleen APN-osoitteen vaihtamisen jälkeen.
Mikäli tiedonsiirron kanssa ilmenee ongelmia siitä huolimatta, että puhelimesi asetuksissa on APN-osoitteena ”internet”, olethan yhteydessä Cuuman asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelu
+358 9 4241 9702
asiakaspalvelu@cuuma.com
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa, sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, eikä ainoastaan kulueränä. Miten sitten kehittää asiakaspalvelua käytännössä?
November 6, 2023