VoLTE ominaisuus Cuuman DNA liittymiin
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
June 9, 2020
Cuuman asiakaspalvelujärjestelmä mahdollistaa täydellisen omnichannel-ratkaisun. Asiakkaasi voi vaihdella eri kanavien (chat, puhelin, sähköposti, verkkolomake, some) välillä ja asiakaspalvelijallasi on aina edellisen käynnin tiedot saatavillaan.
Asiointi on sujuvaa sekä asiakkaalle että yrityksesi henkilöstölle. Asiakaspalvelu on myös täydellisen paikkariippumatonta, sillä Cuuman teknologiaa voidaan käyttää millä tahansa päätelaitteella, oli asiakaspalvelija toimiston tiloissa tai etätöissä.
Yhteydenotot ohjataan automaattisesti oikealle ihmiselle, oikeaan aikaan. Puhelinvaihteessa voidaan hyödyntää edistyneitä automaatioita, joilla parannat asiakaskokemusta ruuhkapiikkienkin aikana. Samalla asiakaspalvelusta kerätään arvokasta tietoa ja palautteita, joiden avulla voidaan jatkuvasti kehittää palvelua ja esimerkiksi resurssoida optimaalisemmin.
Cuuma on kotimainen kumppanisi, joka yhdistää yrityksesi yhteydenpidon yhteen näkymään huolehtien myös laadukkaista integraatioista. Kasvamme muuttuvien tarpeidesi mukana ja pidämme aina huolen siitä, että voit tarjota asiakkaillesi parasta mahdollista palvelua. Asiakastukemme on apunasi keskimäärin 16 sekunnin vasteajan päässä.
Lue lisää Cuuman ratkaisusta ja vie yrityksesi yhteydenpito uuteen aikaan.
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa, sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, eikä ainoastaan kulueränä. Miten sitten kehittää asiakaspalvelua käytännössä?
November 6, 2023