VoLTE ominaisuus Cuuman DNA liittymiin
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
September 22, 2022
“Me Cuuman työntekijät katsomme helposti asioita meidän työstä käsin. Yrityksemme on saavuttanut sen kypsyysasteen, että on aika siirtyä täysin ulkopuoliseen hallitukseen, joka voi systemaattisemmin valmentaa meitä eteenpäin”, kertoo Jani Hartikainen, Cuuman toimitusjohtaja.
Hartikainen arvioi, että koronapandemia on muuttanut pysyvästi myyntityön luonnetta. Luotettavuus ja myynnin tuki rakennetaan entistä enemmän digitaalisissa kanavissa. Myynnin ja markkinoinnin osa-alueeseen keskittyy Ville Toriseva, joka on konsultin roolissa auttanut Cuumaa jo lähes neljän vuoden ajan.
“Cuuma on perinteinen insinöörivetoinen yritys, joka on intohimoinen asiakaspalveluteknologioita kohtaan. Olemme tehneet merkittäviä panostuksia bränditunnettuuteen ja samalla modernin myynnin ja markkinoinnin toimintamalleihin. Uskon että rakennettu pohja kehitystyölle tuottaa tuloksia”, Toriseva arvioi.
Laaja-alaisen näkemyksensä liiketoiminnan kehittämiseen tuo Niina Vilkas, jonka avulla panostetaan erityisesti työntekijöiden jaksamiseen ja uudenlaisen hybridityöskentelymallin kehittämiseen.
“Cuumalla on huippuluokan osaajia, joilla on kyky parantaa asiakasorganisaatioiden toimintaa. Terävöittämällä henkilöstöjohtamista voidaan osaamisesta tuoda entistä vahvempi kilpailuetu”, Vilkas kertoo.
Kuvassa: Ville Skogberg, Jani Hartikainen, Teemu Sipilä, Niina Vilkas ja Ville Toriseva
Cuuma Communications Oy on moderni operaattori ja softatalo, jonka intohimona on mahdollistaa Suomen parhaimpia asiakaskokemuksia. Cuuma on toiminut vuodesta 2005 ja tehostanut yli tuhannen yrityksen, yhdistyksen ja liiton asiakaspalvelua. Cuuman asiakkaita ovat muun muassa Verkkokauppa.com, Musti&Mirri, Pentik, Järvisydän, Matkapojat, Insinööriliitto ja Pihlajalinna Etälääketiede.
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa, sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, eikä ainoastaan kulueränä. Miten sitten kehittää asiakaspalvelua käytännössä?
November 6, 2023