5:lle käyttäjälle sekä yhdelle palveluryhmälle sisältäen jokaiselle käyttäjälle:
Työ- /Mobiilinumero (kiinteä/yritysnumero)
Työnumeronäytön ajastustoiminteet *
GSM-liittymän tilan välittyminen *
Puhelinvastaaja sähköpostitoiminteella
Mahdollisuus kuulua soittorinkeihin
Tilanhallinta (vapaa/varattu/lounas/poissa)
Virtuaalisihteeri
Yksi palveluryhmä (esimerkiksi asiakaspalvelu) sisältäen seuraavat ominaisuudet:
Puhelinnumero (kutsu/myynti/tuki)
Soittorinki / acd-jono
Tervetulo- ja Yötiedotteet
Ajastustoiminteet
Tilastointimerkit “Tägit”
Reaaliaikainen puheluerittely
Toimistoajan tuki ja muutostyöt
Kevytvaihteen lisäkäyttäjät +7€/kk
Palveluryhmän lisäys +11€/kk
Käyttöönotto alkaen 220€
(Ylläpito, GSM-liittymät, Data-, Puhe- ja SMS-paketit valitaan erikseen)
*Vaatii Cuuman GSM-liittymän
Contact Center Omni 288€
Älykäs puhelinvaihde toimii usein yritysten asiakaspalvelun pohjana: sen avulla ohjaat puheluita sekä automatisoit asiakaspalvelun vaiheita ja mittaat palvelun laatua.
Call Center
Kuinka paljon yksi asiakaspalvelukohtaaminen yrityksellenne maksaa? Entä miten vastaamatta jääneet puhelut vaikuttavat liikevaihtoonne? Kuinka paljon työkalujen vaihto tehostaisi asiakaspalvelijan työtä, ja monta uutta rekrytointia voisitte jättää tällöin tekemättä?
Brändätyllä chatilla toivotat asiakkaasi tervetulleeksi sivustollesi ja tarjoat reaaliaikaisen tavan kysyä lisätietoa.