VoLTE ominaisuus Cuuman DNA liittymiin
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
August 22, 2023
Cuumalla pääset ratkaisemaan mielenkiintoisia asiakaspalveluhaasteita modernin työkalumme avulla. Cuuman asiakaspalveluratkaisu on yrityksen tarpeiden mukaan skaalautuva kokonaisuus, johon voi valita yksittäisiä tuotteita tai yhdistää koko yrityksen yhteydenpidon. Hyödyt monipuolisesta toimialaymmärryksestä, kun autat yrityksiä valitsemaan juuri heille sopivan tuotepaletin tehokkaampaan myyntiin ja asiakaspalveluun mm. tiketöinnistä, puhelinvaihteesta, some- ja mediaseurannasta ja numerotiedustelusta.
Ratkaisumyyjänä tehtävänäsi on löytää ja tuoda meille uusia asiakkaita. Sovit itse asiakastapaamisesi ja asioit luontevasti asiakkaiden kanssa niin kasvotusten, puhelimitse kuin erilaisissa tapahtumissakin. Olet ajankäytön hallinnan mestari ja organisoit työkuormaasi tehokkaasti.
Kaikissa työtehtävissämme tärkein kyky on osata kuunnella. Pelaamme aina samaan aikaan kahdessa joukkueessa: omassa ja asiakkaan. Haluamme aidosti ratkaista asiakkaidemme ongelmat. Joukkoomme sopivat kunnianhimoiset joukkuepelurit, jotka eivät turhia pönötä. Saat olla varmasti oma itsesi. Cuumalaisuus näkyy suoraselkäisyytenä ja rehellisyytenä: emme halua lupailla asioita, joita emme voi pitää. Oma käsi nostetaan virheen merkiksi, sillä tärkeintä on oppia ja kehittyä. Cuumalaiset luonnehtivat itseään sopivasti nörteiksi, mikä näkyy sekä huumorissa että loputtomana uteliaisuutena uusia teknologioita kohtaan.
Cuuma on kotimainen ja vakavarainen kasvuyritys, jonka viihtyisä toimisto löytyy Helsingin Lauttasaaresta. Teknologiamme ja asiantuntemuksemme avulla olemme auttaneet yrityksiä jo yli 18 vuoden ajan luomaan Suomen parhaimpia asiakaskokemuksia. Asiakkaitamme ovat muun muassa Verkkokauppa.com, Insinööriliitto, Musti ja Mirri, Järvisydän sekä Motonet.
Tarjoamme monipuoliset edut, joihin kuuluvat puhelin-, lounas-, liikunta- ja kulttuurietu, kattava työterveys ja viikoittainen liikuntatunti työajalla.
VoLTE:n käyttöönotto DNA:n verkon liittymiin tapahtuu 21.11.2023
November 16, 2023
Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa, sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, eikä ainoastaan kulueränä. Miten sitten kehittää asiakaspalvelua käytännössä?
November 6, 2023